השר אריאל נפגש עם מושל מיזורי: "חקלאות היא ערך"

    איתי גדסי No Comments on השר אריאל נפגש עם מושל מיזורי: "חקלאות היא ערך"

    שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל נפגש עם מושל מיזורי, אריק גרייטנס בארה"ב. במהלך הפגישה קיבלה הקונסול הכללי והשגרירה של ישראל באטלנטה, ג'ודית ורנאי שורר בשם המדינה הצהרת תמיכה למדינת ישראל לכבוד יום העצמאות ה-70 ממושל מיזורי, ארה"ב.

    11:28
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הרבנית ימימה מזרחי: "בזכות חלת המפתח ה' יפתח את כלא החטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל נפגש יחד עם השגרירה והקונסול הכללי של ישראל באטלנטה, ג'ודי ורנאי שורר עם מושל מיזורי אריק גרייטנס. המושל העניק לשר אריאל ולקונסולית וירנאי, מתנה למדינת ישראל לכבוד יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל.

    שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל: "כאשר מדברים על ארצות הברית, חושבים על הערים המוכרות בחופים. אך למעשה, אני נמצא בלב ארצות הברית איפה שהחקלאות היא ערך. אני שמח להיות פה לחזק את הקשרים עם מדינות אלו הענקת הצהרת התמיכה לישראל מוכיחה את הקשר העמוק בין מיזורי לישראל."

    הקונסול הכללי של ישראל באטלנטה, ג'ודי ורנאי שורר: "הצהרת התמיכה אותה קיבלנו מאשרת את החברות ושיתוף הפעולה בין ישראל למיזורי."

    במהלך הפגישה המוצלחת השר אריאל ומושל מיזורי גרייטנס על חיזוק היחסים ושיתופי הפעולה החקלאיים והאגרו-טכנולוגיים הן בין המדינות והן בין עסקים במדינות. גרייטנס, הינו המושל היהודי הראשון של מדינת מיזורי.



    0 תגובות